X e-m@rketing Strategies for Pharma

21-22 listopada 2019, Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Wykorzystaj technologie, aby zawsze trafiać do celu!

Program

Dzień 1 21 listopada 2019 r., czwartek

Rejestracja, poranna kawa oraz pierwsza okazja do networkingu

Zapraszamy do poznania pozostałych Uczestników Forum już od samego rana! Duża ilość wizytówek rekomendowana!

Oficjalne powitanie i otwarcie Forum | gra networkingowa

9:20 - 11:10  |  Digital inspirations - skuteczne wdrożenia, ciekawe inspiracje

Moderator:

Marcin Kubik Marcin Kubik, Head of Client Service, WHITES

Machine Learning – chwilowa moda czy realna szansa dla farmacji

Ireneusz Wochlik Ireneusz Wochlik, Niezależny Ekspert w obszarze AI, APTN

  • jak racjonalnie wykorzystywać narzędzia i algorytmy sztucznej inteligencji w przemyśle farmaceutycznym
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania przewagi konkurencyjnej

Rozładowanie kolejek w placówkach medycznych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii – praktyczne przykłady

Julian Sadovy Julian Sadovy, Digital Project Manager, Multichannel Magketing & Sales Champion, Bayer Sp z o.o.

  • skuteczna współpraca ze start-upem w tworzeniu kampanii skierowanej do pacjentów
  • okulistyka i Fundus Camera – case study
  • wykorzystanie telemedycyny w ginekologii

Augment your consumer experience!

Sebastian Żywiecki Sebastian Żywiecki, CEO, VMS MEDIA Sp. z o.o.

  • Augmented Reality jako narzędzie budowania angażującego „consumer experience”.
  • nowe możliwości w obszarze komunikacji marketingowej z wykorzystaniem augmented reality
  • inspirujące case study

Dyskusja: Marketing > e-Marketing > m-Marketing – stara szkoła vs. wizja futurystyczna

Julian Sadovy Julian Sadovy, Digital Project Manager, Multichannel Magketing & Sales Champion, Bayer Sp z o.o.

Sebastian Żywiecki Sebastian Żywiecki, CEO, VMS MEDIA Sp. z o.o.

Ireneusz Wochlik Ireneusz Wochlik, Niezależny Ekspert w obszarze AI, APTN

Agata Sobecka Agata Sobecka, Digital Marketing Manager, CROMA PHARMA

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

Przerwa kawowa

11:30 - 13:30  |  Modern data analysis

Jak BIG jest DATA? Skuteczne, Ekonomiczne i Optymalne wykorzystanie Internetu do działań marketingowych

Daria Sóboczewska Daria Sóboczewska, Sales Director, PHARMA PARTNER sp. z o.o.

Joanna Barczykowska-Tchorzewska Joanna Barczykowska-Tchorzewska, Wiceprezes, PHARMA PARTNER Sp. Z o.o., PELION HEALTHCARE GROUP

  • Skuteczne wykorzystanie BIG DATA w dotarciu do grupy docelowej
  • Ekonomiczne narzędzia i rozwiązania w pracy marketera
  • Optymalne wykorzystanie działań internetowych w marketingu farmaceutycznym

Poszukiwanie grupy docelowej w Internecie. Czy klasyczne podejście do określania Target Group, ma jeszcze sens w XXI wieku?

Piotr Krauze Piotr Krauze, Digital Marketing Manager, Mylan Healthcare

  • dlaczego tradycyjne podejście do targetowania już się nie sprawdza
  • najczęstsze błędy podczas określania grupy docelowej i co zrobić, by ich nie popełniać
  • dobre praktyki pomocne przy określaniu Target Group

Praktyczne wykorzystanie Big Data w dotarciu do pacjentów w kanale Digital

Jakub Zieliński Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer

  • Sposoby gromadzenia danych o pacjentach
  • Ograniczenia prawne dotyczące danych sensytywnych
  • Dobór narzędzi marketingowych w zależności od celu kampanii
  • Wpływ targetowania na efektywność kampanii – case studies

From enablers to Advanced Analytics – how are AI/ML solutions shaping modern healthcare industry

Mateusz Łuczko Mateusz Łuczko, Associate Data Science Director, IQVIA

Lunch

14:10 - 16:00  |  Automatyzacja procesów w marketingu medical i pharma

Sesja networkingowa

Co można zrobić źle w marketing automation, czyli najczęściej popełniane błędy w automatyzacji marketingu

Sebastian Dzierbicki Sebastian Dzierbicki, Business Digital Specialist SIBG, Digital Resource Centre, 3M East Europe

  • działania pozwalające na zwielokrotnienie efektywności kampanii
  • co zrobić, by marketing automation nie stał się manualnym koszmarem marketera
  • najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

Marketing automation jakiego nie znacie. Case study innowacyjnego wykorzystania automatyzacji w branży medycznej

Agata Sobecka Agata Sobecka, Digital Marketing Manager, CROMA PHARMA

Zaangażowanie przedstawicieli medycznych w działania omnichannel

Agata Trojanowska Agata Trojanowska, Head of Omnichannel Customer Engagement, POLPHARMA

  • przepływ informacja działania omnichannel,
  • narzędzia wspierające pracę przedstawicieli,
  • zaangażowanie przedstawicieli a efektywność kampanii

5 rzeczy o marketingu, których branża farmaceutyczna nauczy się z Gwiezdnych wojen

Kamil Hatko Kamil Hatko, Google Expert, Landingi

  • czego o przygotowaniu działań marketingowych możesz nauczyć się z Gwiezdnych wojen,
  • jakie elementy powinna zawierać strona docelowa w Twojej kampanii,
  • jak wykorzystać możliwości w systemie reklamowym Google Ads w procesie pozyskiwania leadów

Przerwa kawowa

16:15 - 17:00  |  Warsztaty prawne

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w grupach dyskusyjnych – spotkaniach warsztatowych w mniejszym gronie. Ich celem jest zdobycie konkretnej, gotowej do zaimplementowania wiedzy oraz inspiracji w wybranych, najbardziej interesujących Państwa tematach z zakresu prawnego.

Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych

Katarzyna Czyżewska Katarzyna Czyżewska, Wspólnik, adwokat, Czyżewscy Kancelaria Adwokacka

  • dozwolone treści w komunikatach promocyjnych – najnowsze wytyczne
  • jakich treści unikać
  • jakie warunki musi spełnić reklama, by nie łamała prawa
  • najnowsze wytyczne prawne

Dlaczego compliance szuka dziury w całym? Czyli kilka słów o sprawnej współpracy marketingu z compliance

Zofia Ignatowicz Zofia Ignatowicz, Compliance Manager, Adamed Pharma

  • po co nam compliance w działaniach marketingowych?
  • co utrudnia współpracę – punkt widzenia działów marketingu
  • co utrudnia współpracę – punkt widzenia działu compliance
  • jak skutecznie współpracować

Jak uniknąć łamania prawa podczas działań sprzedażowych w kontaktach z lekarzami i aptekami (leki Rx i OTC)

Krzysztof Mazurek Krzysztof Mazurek, Head of Law, Patents & Compliance CEE, BAYER

  • w jaki sposób kontaktować się z klientami, by nie naruszyć prawa
  • jak konstruować komunikaty i oferty
  • klucz do sukcesu – transparentność działań
  • najnowsze wytyczne prawne

TOP 3 rodzaje ryzyka prawa konkurencji w życiu sił sprzedaży w farmacji – i jak się przed nimi ustrzec?

Mikołaj Piaskowski Mikołaj Piaskowski, Counsel, Radca prawny, BAKER MCKENZIE KRZYŻOWSKI I WSPÓLNICY SP.K.

Michał Derdak Michał Derdak, Senior Associate, Radca prawny, BAKER MCKENZIE KRZYŻOWSKI I WSPÓLNICY SP.K.

  • jakie zagrożenie wiąże się z ustalaniem ceny odsprzedaży leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i innych kategorii produktów?
  • w jakich sytuacjach ryzyko jest najwyższe, a kiedy zasady są luźniejsze? jak poprawnie rekomendować ceny?
  • jak bezpiecznie udzielać rabatów bezpośrednich i pośrednich? czy dużemu rzeczywiście wolno mniej?
  • na czym polega zakaz wymiany informacji wrażliwych? czy w normalnych relacjach z kontrahentem?

Pharma Party

Dzień 2 22 listopada 2019 r., piątek

Rejestracja, poranna kawa

Rozpoczęcia drugiego dnia Forum, gra networkingowa

09:35 - 11:00  |  Innowacyjne, nie tylko digitalowe koncepcje angażujące HCP i pacjentów

Moderator:

Marcin Kubik Marcin Kubik, Head of Client Service, WHITES

Kilometry Dla Hemofilii – zaangażowanie pacjentów i lekarzy w projekt, na który nie mamy zasobów finansowych

Daniel Nalborczyk Daniel Nalborczyk, Country Portfolio Lead / Rare Disease Poland, Pfizer

Szybka diagnostyka pacjenta na odległość, czyli Innowacyjne podejście do telemedycyny z wykorzystaniem algorytmów AI

Ewa Wierzbowska Ewa Wierzbowska, Medical & Business Development Manager, Higo

  • co daje i dlaczego warto wykorzystywać VR w biznesie farmaceutycznym w kontakcie z HCP & klientem
  • sposoby wdrożenia VR do strategii marketingowej organizacji
  • jak wykorzystaliśmy VR w naszej organizacji – case study

„Szczepienia dla podróżujących” – kampania, która wpłynęła na wzrost sprzedaży leków Rx oraz budowanie przewagi konkurencyjnej

Aleksandra Grajkowska-Marzewska Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, Sanofi

  • edukacja pacjentów jako kluczowy element budowania strategii marketingowej
  • wpływ kampanii propacjenckich na wyniki sprzedażowe
  • „Szczepienia dla podróżujących” – przykład kilkuletniej wielokanałowej kampanii, którą chcą wdrażać w innych krajach europejskich

Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa kawowa

11:25 - 13:10  |  Kanały komunikacji a dotarcie do klienta - co działa, a co nie

7 grzechów głównych strategii omnichannel i jak sobie z nimi radzić. Studium przypadku Orange Polska

Adam Skręt Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Marketing Rynku Konsumenckiego, Orange

  • kluczowe wyzwania z zakresu wdrożenia strategii omnichannel – spojrzenie z różnych perspektyw
  • błędy, które popełniliśmy podczas wdrożeń
  • jak poradziliśmy sobie z naszymi „grzechami” i co zrobić, żeby ich uniknąć

Czy wiesz o swoim kliencie więcej niż on sam wie o sobie? Strategie omnichannel dla rynku B2B

Daniel Wojtkiewicz Daniel Wojtkiewicz, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Neuca

specyfika rynku B2B Strategie Omnichannel dla rynku B2B, niby banał, bo odchodzi jedno z najtrudniejszych pytań w budowie strategii omnichannel B2C, czyli pytanie o ceny. Ale czy to oznacza, że strategia B2B jest prostsza? Tak, pod warunkiem, że wiesz o Twoim kliencie więcej, niż on sam wie o sobie.

Wady i zalety wąskiego targetowania – historia porażki

Aleksander Grudziński Aleksander Grudziński, Digital & Consumer Communication Manager, Biocodex

  • jak stworzyliśmy idealną kampanię
  • zderzenie z rzeczywistością – czego nauczyliśmy się na własnych błędach

Google Voice Search jako efektywne narzędzie pharma marketingu

Marcin Kubik Marcin Kubik, Head of Client Service, WHITES

Lunch

13:45 - 15:30  |  Kooperacja Działów Marketingu i Sales Force - jak połączyć to co zdaje się niepołączalne

Moderator:

Grzegorz Dudziński Grzegorz Dudziński, Customer Excellence Manager, AbbVie

Sesja networkingowa

Sprzedaż i Marketing – czy ta współpraca może sprawić, że 2+2=5?

Paweł Pacholczyk Paweł Pacholczyk, Expert Education Team Manager, GSK

  • komunikacja kluczem do dobrej współpracy na linii Sprzedaż – Marketing
  • jak skutecznie przekazywać i odbierać informację, aby zawsze „powiedziane” oznaczało „zrealizowane”

Jak połączyć ogień z wodą? Historia dobrej współpracy Sprzedaży z Marketingiem

Edyta Banach Edyta Banach, Business Unit Director, Virology (HCV-HIV) and Specialty Care, ABBVIE

S&M w końcu razem – skutecznie, efektywnie i na dodatek efektownie! Case study

Sylwester Ryś Sylwester Ryś, Head of Sales and Marketing, ZENTIVA POLSKA

Wyzwania nowoczesnej komunikacji a współpraca Marketingu i Sprzedaży?

Michał Fila Michał Fila, Business Project Manager, Boehringer Ingelheim

Maciej Krasnodębski Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim

  • szybkie i skuteczne wdrożenia dla Field Force
  • case study na przykładzie Boehringer Ingelheim

Dyskusja: e-Zdrowie, e-Recepta, e-Lekarz – czy to koniec tradycyjnych kanałów sprzedaży?

Anna Jedynak-Bogucka Anna Jedynak-Bogucka, Niezależny Ekspert

Maciej Krasnodębski Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim

Aneta Górska-Kot Aneta Górska-Kot, Lekarz Pediatra

Zakończenie Forum

PARTNER

PATRON MEDIALNY