X e-m@rketing Strategies for Pharma

21-22 listopada 2019, Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Wykorzystaj technologie, aby zawsze trafiać do celu!

Program

Dzień 1 21 listopada 2019 r., czwartek

Rejestracja, poranna kawa oraz pierwsza okazja do networkingu

Zapraszamy do poznania pozostałych Uczestników Forum już od samego rana! Duża ilość wizytówek rekomendowana!

Oficjalne powitanie i otwarcie Forum | gra networkingowa

9:30 - 11:10  |  Digital inspirations - skuteczne wdrożenia, ciekawe inspiracje

Machine Learning – chwilowa moda czy realna szansa dla farmacji

Ireneusz Wochlik Ireneusz Wochlik, Niezależny Ekspert w obszarze AI, APTN

  • jak racjonalnie wykorzystywać narzędzia i algorytmy sztucznej inteligencji w przemyśle farmaceutycznym
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania przewagi konkurencyjnej

Czy warto przejść w Virtual Reality? Wykorzystanie VR w kontakcie z HCP i klientem

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • co daje i dlaczego warto wykorzystywać VR w biznesie farmaceutycznym w kontakcie z HCP & klientem
  • sposoby wdrożenia VR do strategii marketingowej organizacji
  • jak wykorzystaliśmy VR w naszej organizacji – case study

Marketing producencki – budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientem z pomocą rozwiązań technologicznych

Paweł Marciniak Paweł Marciniak, Sub-Cluster Lead for Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Israel, Pfizer

  • wnioski z implementacji nowoczesnych rozwiązań cyfrowych
  • przykład B2C: rozwiązanie mobilne wspomagające podejmowanie decyzji terapeutycznej (beneficjenci: pacjent, lekarz)
  • przykład B2B: rozwiązanie pricingowe wspomagające współpracę pomiędzy producentem i odbiorcą, a w efekcie usprawniające dotarcie leku do pacjenta

Dyskusja: Marketing > e-Marketing > m-Marketing – stara szkoła vs. wizja futurystyczna

Julian Sadovy Julian Sadovy, Digital Project Manager, Multichannel Magketing & Sales Champion, Bayer Sp z o.o.

Mariusz Borkowski Mariusz Borkowski, Niezależny Ekspert Marketingu Cyfrowego, były Business Unit Manager, Adamed

Paweł Kiszło Paweł Kiszło, PhD, Digital Project Manager, Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

Przerwa kawowa

11:45 - 13:30  |  Modern data analysis

Jak BIG jest DATA? Skuteczne, Ekonomiczne i Optymalne wykorzystanie Internetu do działań marketingowych

Daria Sóboczewska Daria Sóboczewska, Kierownik sprzedaży serwisów, PHARMA PARTNER Sp. Z o.o., PELION HEALTHCARE GROUP

Joanna Barczykowska-Tchorzewska Joanna Barczykowska-Tchorzewska, Wiceprezes, PHARMA PARTNER Sp. Z o.o., PELION HEALTHCARE GROUP

  • Skuteczne wykorzystanie BIG DATA w dotarciu do grupy docelowej
  • Ekonomiczne narzędzia i rozwiązania w pracy marketera
  • Optymalne wykorzystanie działań internetowych w marketingu farmaceutycznym

Poszukiwanie grupy docelowej w Internecie. Czy klasyczne podejście do określania Target Group, ma jeszcze sens w XXI wieku?

Piotr Krauze Piotr Krauze, Digital Marketing Manager, Mylan Healthcare sp. z o.o.

  • dlaczego tradycyjne podejście do targetowania już się nie sprawdza
  • najczęstsze błędy podczas określania grupy docelowej i co zrobić, by ich nie popełniać
  • dobre praktyki pomocne przy określaniu Target Group

Lunch

14:40 - 16:15  |  Automatyzacja procesów w marketingu medical i pharma

Co można zrobić źle w marketing automation, czyli najczęściej popełniane błędy w automatyzacji marketingu

Sebastian Dzierbicki Sebastian Dzierbicki, Business Digital Specialist SIBG, Digital Resource Centre, 3M East Europe

  • działania pozwalające na zwielokrotnienie efektywności kampanii
  • co zrobić, by marketing automation nie stał się manualnym koszmarem marketera
  • najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

Zwiększanie konwersji leadów oraz identyfikacja leadów anonimowych

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Macierze segmentacji i lead scoring

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Przerwa kawowa

16:40 - 17:25  |  Warsztaty prawne

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w grupach dyskusyjnych – spotkaniach warsztatowych w mniejszym gronie. Ich celem jest zdobycie konkretnej, gotowej do zaimplementowania wiedzy oraz inspiracji w wybranych, najbardziej interesujących Państwa tematach z zakresu prawnego.

Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych

Juliusz Krzyżanowski Juliusz Krzyżanowski, Senior Associate, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k.

Paweł Hincz Paweł Hincz, Partner, Head of Life Sciences, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspólnicy sp.k.

Dlaczego compliance szuka dziury w całym? Czyli kilka słów o sprawnej współpracy marketingu z compliance

Zofia Ignatowicz Zofia Ignatowicz, Compliance Manager, Adamed Pharma S.A.

Jak uniknąć łamania prawa podczas działań sprzedażowych w kontaktach z lekarzami i aptekami (leki Rx i OTC)

Krzysztof Mazurek Krzysztof Mazurek, Head of Law, Patents & Compliance CEE, Bayer sp. z o.o.

Pharma Party

Dzień 2 22 listopada 2019 r., piątek

Rejestracja, poranna kawa

Rozpoczęcia drugiego dnia Forum, gra networkingowa

09:30 - 11:10  |  Innowacyjne, nie tylko digitalowe koncepcje angażujące HCP i pacjentów

Kilometry Dla Hemofilii – zaangażowanie pacjentów i lekarzy w projekt, na który nie mamy zasobów finansowych

Daniel Nalborczyk Daniel Nalborczyk, Country Portfolio Lead / Rare Disease Poland, Pfizer

Rozładowanie kolejek w placówkach medycznych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii – praktyczne przykłady

Julian Sadovy Julian Sadovy, Digital Project Manager, Multichannel Magketing & Sales Champion, Bayer Sp z o.o.

  • skuteczna współpraca ze start-upem w tworzeniu kampanii skierowanej do pacjentów
  • okulistyka i Fundus Camera – case study
  • wykorzystanie telemedycyny w ginekologii

„Szczepienia dla podróżujących” – kampania, która wpłynęła na wzrost sprzedaży leków Rx oraz budowanie przewagi konkurencyjnej

Aleksandra Grajkowska-Marzewska Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, Sanofi

  • edukacja pacjentów jako kluczowy element budowania strategii marketingowej
  • wpływ kampanii propacjenckich na wyniki sprzedażowe
  • „Szczepienia dla podróżujących” – przykład kilkuletniej wielokanałowej kampanii, którą chcą wdrażać w innych krajach europejskich

Przerwa kawowa

11:35 - 13:10  |  Kanały komunikacji a dotarcie do klienta - co działa, a co nie

7 grzechów głównych strategii omnichannel i jak sobie z nimi radzić. Studium przypadku Orange Polska

Adam Skręt Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Marketing Rynku Konsumenckiego, Orange

  • kluczowe wyzwania z zakresu wdrożenia strategii omnichannel – spojrzenie z różnych perspektyw
  • błędy, które popełniliśmy podczas wdrożeń
  • jak poradziliśmy sobie z naszymi „grzechami” i co zrobić, żeby ich uniknąć

Czy wiesz o swoim kliencie więcej niż on sam wie o sobie? Strategie omnichannel dla rynku B2B

Daniel Wojtkiewicz Daniel Wojtkiewicz, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Neuca

specyfika rynku B2B Strategie Omnichannel dla rynku B2B, niby banał, bo odchodzi jedno z najtrudniejszych pytań w budowie strategii omnichannel B2C, czyli pytanie o ceny. Ale czy to oznacza, że strategia B2B jest prostsza? Tak, pod warunkiem, że wiesz o Twoim kliencie więcej, niż on sam wie o sobie.

Wady i zalety wąskiego targetowania – historia porażki

Aleksander Grudziński Aleksander Grudziński, Digital & Consumer Communication Manager, Biocodex

  • jak stworzyliśmy idealną kampanię
  • zderzenie z rzeczywistością – czego nauczyliśmy się na własnych błędach

Lunch

14:00 - 15:30  |  Kooperacja Działów Marketingu i Sales Force - jak połączyć to co zdaje się niepołączalne

Sprzedaż i Marketing – czy ta współpraca może sprawić, że 2+2=5?

Paweł Pacholczyk Paweł Pacholczyk, Expert Education Team Manager, GSK

  • komunikacja kluczem do dobrej współpracy na linii Sprzedaż – Marketing
  • jak skutecznie przekazywać i odbierać informację, aby zawsze „powiedziane” oznaczało „zrealizowane”

Jak połączyć ogień z wodą? Historia dobrej współpracy Sprzedaży z Marketingiem

Edyta Banach Edyta Banach, Business Unit Director, Virology (HCV-HIV) and Specialty Care, ABBVIE

S&M w końcu razem – skutecznie, efektywnie i na dodatek efektownie! Case study

Sylwester Ryś Sylwester Ryś, Head of Sales and Marketing, Zentiva

Wyzwania nowoczesnej komunikacji a współpraca Marketingu i Sprzedaży?

Michał Fila Michał Fila, Business Project Manager, Boehringer Ingelheim

Maciej Krasnodębski Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim

  • szybkie i skuteczne wdrożenia dla Field Force
  • case study na przykładzie Boehringer Ingelheim

Dyskusja: e-Zdrowie, e-Recepta, e-Lekarz – czy to koniec tradycyjnych kanałów sprzedaży?

Tomasz Dąbrowski Tomasz Dąbrowski, Head of eHealth & Clinical Trials, NEUCA Group

Anna Jedynak-Bogucka Anna Jedynak-Bogucka, Niezależny Ekspert

Maciej Krasnodębski Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

Zakończenie Forum

PARTNER