X e-m@rketing Strategies for Pharma

21-22 listopada 2019, Warszawa
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Wykorzystaj technologie, aby zawsze trafiać do celu!

Relacja 2019

Dziesiąta, jubileuszowa edycja e-m@rketing Strategies for Pharma odbyła się 21-22 listopada 2019 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Głównym celem wydarzenia była wymiana doświadczeń oraz możliwość omówienia aktualnych tematów i skonfrontowania różnych punktów widzenia z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się planowaniem i wdrażaniem strategii marketingowych dla branży farmaceutycznej.

Podczas tegorocznej edycji eksperci zaprezentowali sprawdzone sposoby na dotarcie do klienta docelowego oraz zoptymalizowanie procesu tworzenia i wdrażania kampanii, dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych. Nie zabrakło tematów związanych z e-receptami, lekami OTC i Rx, machine learning oraz Marketing Automation. 

Opinie

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI
Konferencja bardzo praktyczna, gdyż poruszane tematy były bliskie nam, marketerom z branży farmaceutycznej, mającej wiele ograniczeń, zwłaszcza w obszarze promocji leków Rx. Bardzo dobrze dobrana grupa prelegentów (Product Managerowie, Digital Managerowie, Hurtownie), którzy otwarcie prezentowali swoje doświadczenia, nie szczędząc również szczegółów takich jak np. koszty i wyniki kampanii. Dzięki temu konferencja była naprawdę inspirująca dla słuchaczy.
Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI
Agata Sobecka, Digital Marketing Manager, CROMA PHARMA
Organizatorzy konferencji przykładają dużą staranność do tego, aby każde wystąpienie dawało uczestnikom konkretną, merytoryczną wiedzę. Takie podejście sprawia, że czas spędzony na wydarzeniu jest naprawdę efektywny i pełen inspirujących przykładów z branży.
Agata Sobecka, Digital Marketing Manager, CROMA PHARMA
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
Organizowane przez BBM konferencje stwarzają okazję do spotkań ekspertów z różnych branż. W natłoku codziennych obowiązków zwykle nie mamy okazji do dyskusji i wymiany poglądów. Uczestnictwo w Forum daje nam przede wszystkim inspiracje i pozwala na dzielenie się własnym doświadczeniem. W rezultacie zyskujemy motywację, pomysły i zaangażowanie, które pozwalają nam na rozwój i ciągłe przystosowywanie naszych organizacji do funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
Kamil Hatko, Google Expert, LANDINGI
Konferencja X e-M@rketing Strategies for Pharma to wydarzenie w branży farmaceutycznej, które aktualizuje wiedzę w zakresie nowych technologii i marketingu w kolejnych miesiącach. Uczestnicy mogą zapoznać się z kilkoma narzędziami, pomysłami i przykładami ich realizacji w branży. Polecam bez recepty.
Kamil Hatko, Google Expert, LANDINGI
Daria Sóboczewska, Sales Director, PHARMA PARTNER
Jak zwykle na najwyższym poziomie! Ciekawie dobrane bloki tematyczne, pozytywnie zaskakujące prezentacje i grono bardzo inspirujących specjalistów w swojej dziedzinie.
Daria Sóboczewska, Sales Director, PHARMA PARTNER
Marcin Kubik, Head of Client Service, WHITE
10 edycja e-M@rketing Strategies for Pharma była wyjątkowym spotkaniem w gronie ekspertów i praktyków marketingowych, którzy podczas dwóch dni wymieniali się doświadczeniami i wzajemnie inspirowali, pokazując liczne case study. Podsumowując, Pharma Marketing coraz mocniej opiera się o innowacyjne rozwiązania AI, ML, BigData, czy Marketing Automation. Bardzo się cieszę, że mogłem uczestniczyć w wydarzeniu jako prowadzący oraz jako prelegent, omawiając potencjał marketingowy Google Voice Search.
Marcin Kubik, Head of Client Service, WHITE

PARTNER

PATRON MEDIALNY